revivalpoint

Testimonials

revivalpoint

"Great supplement—I feel more energetic and seem to naturally eat less junk food. It's been a lifesaver during quarantine. My mood has improved too, which my kids noticed!"

John Smith
revivalpoint

I’ve been taking Floraspring for over 4 months now and my gut comfort has improved considerably. I highly recommend taking Floraspring to anyone who has struggled with gut pain and irregularity. I intend to continue taking it because the benefits greatly outweigh the cost.”

Manuel J. Casados
revivalpoint

Floraspring is a good product to use. I recommend anyone to try it. It leaves your digestive system flow feeling great.”

From Bloating to Bliss: Customer Success Stories with Floraspring Probiotic

Watch customer success stories of from customers who have taken Floraspring and have dropped unwanted weight, gained more energy, and increased their confidence level. Here are the most notable changes from real reviews.

Based on 98 reviews
69%
(68)
16%
(16)
5%
(5)
1%
(1)
8%
(8)
Scamming packaging

My order just came today. And I’m in complete shock. How can they send you less than a full bag worth of product. Waste of money and will never order again. And I haven’t even opened the bag yet, it’s nothing but air and unsatisfactory. If I can give 0 stars I would.

Hello Pauline,
We are sorry to hear that you feel this way. Each package of vital muscle boost is filled with enough product to produce the number of servings indicated on the bag. In your case you have a package of our original formulation that contains 30 servings of 1 scoop. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us by phone at (442) 227-3877 or email us at Help@revivalpointlabs.com, and our representatives will be happy to assist you. Please remember our agents are available 24/7 for your convenience.
Have a great day!
Shaun

My doctors have put me on everything, this works so well without having to drink the nasty bottles of Magnesium Citrate just to have a bowel movement. I have lost 14 pounds in the last month.

Skeptic turned into Loyal Fan

It's only been about 2 weeks and I lost 20lbs. I went out last night and I danced twice, so I'm very happy to say the least. They put me to 240 right now and my goal is 200 by lose more than that then God bless me

IT IS NOT a magic but EFFECTIVE HELPER

So I thought I would purchase this product after watching the rather lengthy infomercial. ‘Sometimes you just got to try things for yourself,’ I thought.. True, the discount adverts are relentless.. but I see why though.. They’re trying to save you pennies —and while that’s good, we aren’t all made of money to purchase several bottles all at once. Anyway, I quickly wrote to customer services, and immediately I received a response as my order was stuck in the system. A simple email outlying the problem and an instruction to say, “please don’t debit my credit card for that massive amount, as I only wanted to have one bottle for starters.” They replied and did as I politely requested. Today, I again wrote to them regarding any further automatic orders, and again within five minutes, I’ve received a reply —not an automated one. No, one from one of their (human) customer services representatives and they have cancelled (for now). However, it must be hard to see so many negative reviews about a company, who may just have the answer to weight loss.. but like everything, IT IS NOT a magic pill. We just have to eat more fruit and vegetables, eat less sugar, and invest in a really good pair of running shoes, whilst taking the supplements. The FREE chocolates are delicious and guess what? I didn’t want any dinner that evening at all, only after eating ONE chocolate bar! They’re tiny too, so go figure. Is it psychological? I don’t know —but wow! if that works, then let’s see what the pills do for me. To be further reviewed…

Florasweet

I really want to like it. The idea is intriguing, my gut tells me it is a bit too much.

Hi Julie,
We are sorry to hear that the product ordered did not work for you. As everyone’s body is different, it is quite possible that a product that works for others may not work for you. Although Florasweets did not work for you, we have many more products that may be a better fit for your individual needs! Should you be interested in trying one of our other products, please do not hesitate to reach out to the customer care team to discuss the best possible alternatives by calling (442) 227-3877.
Thank you!
Shaun

It’s working as expected stopping me from being lazy

Hi,
Thank you for taking the time to review your experience using Vital Muscle Boost! We’re so glad to hear that you enjoy our product and the results it has created for you. Our team is delighted to assist you with any further questions you may have by phone or email, 24 hours a day, seven days a week.
Have a great day!
Shaun

This container was also hard as cement. Will not be ordering from this company again.

Hi Anthony, We’re sorry for the inconvenience this issue has caused you. we’d like to continue to follow up with you to resolve your issue. Please email or call us we’ll get a replacement sent to you right away. Our Customer care agents are available 24/7 for your convenience and are always ready and willing to assist you. Shaun

This container was hard as cement!!

Hi Anthony,
We’re sorry for the inconvenience this issue has caused you. we’d like to continue to follow up with you to resolve your issue. Please email or call us we’ll get a replacement sent to you right away. Our Customer care agents are available 24/7 for your convenience and are always ready and willing to assist you.
Shaun

Very very good

I really like this supplement it’s been an actual difference for me since I started . Especially in my grip I used to feel weak in my wrist and always needed help and I correlate this usage to this allowing me to open jars without having to ask for help. I am 77. Gloria. Thank you

Hi Gloria,
Thank you for taking the time to review your experience using Vital Muscle Boost! We’re so glad to hear that you enjoy our product and the results it has created for you. Our team is delighted to assist you with any further questions you may have by phone at (442) 227-3877 or by email at Help@revivalpointlabs.com, 24 hours a day, seven days a week. Have a great day!
Shaun

Bad Quality Products

You sent me products hard as rock and I informed you right away. I was told over 20 days ago that replacements were sent. Today is January 5, 2024 and after several attempts to contact you, still no response of a resolution. Poor customer service and poor quality products.

Hello,

We apologize for any inconvenience this situation may have caused you. We would be more than happy to assist you in rectifying this issue. Please email us at: Help@revivalpointlabs.com with your first/last name, and order number and we’ll get back to you as soon as possible. Our Customer care agents are available 24/7 for your convenience and are always ready and willing to assist you.

Have a great day!
Shaun

Good.. Can Push my Lawn Mower Effortlessly

I was given this as a gift 2 months ago and I decided to buy the 3 month subscription because I see and feel a difference since using it. Mostly with my agility and being able to push the lawn mower I was not able to do that before taking this, mind you I am using PEAK ATP with it - I was looking further into research and find these two work well together. I also have been more aware of my protein intake so I am making an effort to add more protein into my diet for the sake of avoiding scaropenia . I am 67 years old, let me tell you it feels good to mow your grass again. Steve.

Hi Steve,

Thank you for taking the time to review your experience using Vital Muscle Boost! We’re so glad to hear that you enjoy our product and the results it has created for you. Our team is delighted to assist you with any further questions you may have, 24 hours a day, seven days a week.

Have a great day!
Shaun

Products were hard as rock and couldn't even use it. Merchant agreed to send replacements but never did.

Hello,
We apologize for the inconvenience this situation has caused. To protect your privacy we have emailed you directly to discuss when you will receive the replacement order. We thank you for your patience and can't wait for you to try Vital Muscle Boost! If you have any additional questions or concerns please do not hesitate to reach out to our customer care team, and our representatives will be happy to assist you. Please remember our agents are available 24/7 for your convenience.
Have a great day!
Shaun

Magnesium Lysinate Glycinate Chelate - High Absorption For GI Sensitive Individuals

Hi Donald,
Thank you for taking the time to review your experience using Magnesium LGT! We’re so glad to hear that you enjoy our product and the results it has created for you. Our team is delighted to assist you with any further questions you may have by phone at (442) 227-3877 or by email at Help@revivalpointlabs.com, 24 hours a day, seven days a week.
Have a great day!
Shaun

Floraspring Probiotic Supplement (25 Billion CFU)

No FISH AFTERTASTE!

Received to use as a sample and it's one of the only omega 3 supps that have non fishy aftertaste. It provides the same benefits of krill oil without the guilt. Herring is an abundant species of fish, and the herring in this product comes from an independently certified sustainable fish which is the reason i tried it. So far so good and I can't wait to see if helps with my skin.

Expired pill

I ordered 2 times and every time I received expired pills and which you guys give me that once aslo expired and this time i am very disappointed for ordering

Floraspring Probiotic Supplement (25 Billion CFU)

No noticeable results yet

Floraspring

Works great

Amazing Product that Delivers on its Promises

I started taking this at the end of April, in conjunction with starting the CDC's Prevent Type 2 Diabetes program. Fifteen pounds of stubbornly resistant abundance seemingly just "left the building" vs. previous years of struggling for every pound. If it hadn't happened to me, I would not have believed it.

Hi Janet,
Thank you for taking the time to review your experience using Revival Point products! We’re so glad to hear that you enjoy our product and the results it has created for you. Our team is delighted to assist you with any further questions you may have by phone at (442) 227-3877 or by email at help@revivalpointlabs.com, 24 hours a day, seven days a week.
Have a great day!
Shaun

Haven’t taken it long enough so far. Nothing has changed.

Hi Phyllis,
Our Floraspring products have proven a great success for many of our customers, but how quickly someone may see results varies. Everyone's body is different and reacts differently to changes. With that said, many of our customers have seen amazing results within just 2 months! If you have any other questions about Revival Point or the products we offer, please do not hesitate to contact our customer care team by phone at US- (442) 227-3877, UK- +44 1902 943560, AU- +61 2 5604 0409 or email us at help@revivalpointlabs.com. We're here for you at the best time that fits your unique schedule- our customer care team is standing by 24 hours a day, seven days a week, and would be happy to assist you however we can.
Have a phenomenal rest of your day!
Shaun

Works as well as my flakes

Was gifted this , Magnesium Lysinate and it was easy to take. I'm used to taking the flakes, but this also helped me sleep peacefully without any nausea . Never heard of the brand before but seems like it can be a future staple in my cabinet

Hi Stacy,
Thank you for taking the time to review your experience using Revival Point products! We’re so glad to hear that you enjoy our product and the results it has created for you. Our team is delighted to assist you with any further questions you may have by phone at (442) 227-3877 or by email at help@revivalpointlabs.com, 24 hours a day, seven days a week.
Have a great day!
Shaun

AMAZING - I SAW A DIFFERENCE MINUTES AFTER

I saw a difference 5 minutes after using this, it felt so supple, and hydrated. i like that its lightweight but the feeling doesn't last too long so i felt i had to reapply 2 hours later, but i am suprised how well this works. I don't think the label shows how well this works.

Hi Giselle,
Thank you for taking the time to review your experience using Revival Point products! We’re so glad to hear that you enjoy our product and the results it has created for you. Our team is delighted to assist you with any further questions you may have by phone at (442) 227-3877 or by email at Help@revivalpointlabs.com, 24 hours a day, seven days a week.
Have a great day!
Shaun

Still waiting for results. On my second bottle. Still haven’t lost no weight.

Hi Militza,
Our Floraspring products have proven a great success for many of our customers, but how quickly someone may see results varies. Everyone's body is different and reacts differently to changes. With that said, many of our customers have seen amazing results within just 2 months! If you have any other questions about Revival Point or the products we offer, please do not hesitate to contact our customer care team by phone at US- (442) 227-3877, UK- +44 1902 943560, AU- +61 2 5604 0409 or email us at support@floraspring.com. We're here for you at the best time that fits your unique schedule- our customer care team is standing by 24 hours a day, seven days a week, and would be happy to assist you however we can. Have a phenomenal rest of your day!
Shaun

Regaining Strength and Vitality: My Experience with Revival Point's Vital Muscle Boost

Revival Point's Vital Muscle Boost has been a game-changer for me as a menopausal woman dealing with bone loss. With its powerful ingredients targeting bone loss and muscle weakness, Vital Muscle Boost has significantly improved my overall strength and endurance. With consistent use, I have personally experienced significant improvements in strength and endurance, making daily activities like climbing stairs easier. What sets Vital Muscle Boost apart is its holistic approach, commitment to quality, and inclusion of important nutrients like Calcium, which promote overall well-being and help combat bone loss and muscle weakness during menopause. I highly recommend it for women looking to regain vitality and enhance their well-being during this stage of life.

Hi Erica,

Thank you for taking the time to review your experience using Vital Muscle Boost! We’re so glad to hear that you enjoy our product and the results it has created for you. Our team is delighted to assist you with any further questions you may have by phone at (442) 227-3877 or by email at support@revivalpointlabs.com, 24 hours a day, seven days a week.

Have a great day!
Shaun

From the blog

Your post's title

Your store hasn’t published any blog posts yet. A blog can be used to talk about new product launches, tips, or other news you want to share with your customers. You can check out Shopify’s ecommerce blog for inspiration and advice for your own store and blog.

Your post's title

Your store hasn’t published any blog posts yet. A blog can be used to talk about new product launches, tips, or other news you want to share with your customers. You can check out Shopify’s ecommerce blog for inspiration and advice for your own store and blog.

Your post's title

Your store hasn’t published any blog posts yet. A blog can be used to talk about new product launches, tips, or other news you want to share with your customers. You can check out Shopify’s ecommerce blog for inspiration and advice for your own store and blog.

Your post's title

Your store hasn’t published any blog posts yet. A blog can be used to talk about new product launches, tips, or other news you want to share with your customers. You can check out Shopify’s ecommerce blog for inspiration and advice for your own store and blog.